Svédmasszázs alternatívan


A svédmasszázs a gyógymasszázs alapja, így gyógyhatással bír, ám nem szegmenseken dolgozunk, hanem az egész testet stimuláljuk.

Fontos a gerincizmok, váll, nyaki izmok lapocka, derék alapos átgyúrása, mely serkenti az vérkeringést, lazítja a fáradt, megterhelt hátizmokat. Jótékony hatású , ülőmunkát végzők számára  a helytelen testtartásból fakadó hát és derékfájás ellensúlyozására, valamint az egész nap talpon állóknak a beállt izmaik kilazítására.

Helyreállítja a bőr és az izmok feszültségi állapotát, valamint serkenti a szervezet vér- és nyirokáramlását. Javasolt pszichoszomatikus panaszok, mint pl. fejfájás, migrén, alvás és emésztési zavarok, keringési problémák, kimerültség, stressz, a nyak-, a hát- és az ágyékcsigolyák tájékán kialakult izommerevség esetén.

Izommerevség: A masszázs a bőrre és az izomzatra hat a legkedvezőbben. Izommerevség akkor léphet fel, ha túl keveset, túl sokat (mint például a profi sportolók) vagy helytelenül mozgunk, ha órák hosszat ugyanabban a helyzetben maradunk, de szorongás vagy állandó belső feszültség esetén is. Normális körülmények között, ha az azt kiváltó probléma elmúlik, az izmok újra elernyednek, az izommerevség pedig megszűnik.

Gyakran előfordul viszont, hogy egész izmokban, illetve az izomszövet egyes területein krónikus izommerevség alakul ki. Ez hosszabb-rövidebb idő elteltével fájdalmassá válik. A fájós hát és a ferdén tartott nyak is azt jelzi, hogy testünk ezen részeit hosszú időn át helytelenül terheltük vagy túlterheltük.

A 30 perces feltérképező masszázs alatt kiderül, hogy hogyan tovább, mivel folytassuk a panasz megoldását.